Przejmij pełną kontrolę nad swoją szkołą językową!

Zbuduj szacunek wśród pracowników i zarządzaj placówką

z radością oraz satysfakcją.

KOMPLEKSOWY

KURS ON-LINE (NA ŻYWO)

NOWA EDYCJA PAŹDZIERNIK 2023

Zarządzanie - Rekrutacja - Motywacja - Organizacja

SPRAWDZAM AGENDĘ

Zbuduj szacunek wśród pracowników i zarządzaj placówką z radością oraz satysfakcją, a nie frustracją.

REZERWUJĘ MIEJSCE

KOMPLEKSOWY

KURS ON-LINE

(NA ŻYWO)

NOWA EDYCJA PAŹDZIERNIK 2023

Komu ten kurs jest dedykowany?

Kurs przeznaczony jest dla właścicieli szkół językowych

oraz placówek edukacyjnych.

jak skutecznie delegować i uwolnić się

od natłoku obowiązków;

jak rekrutować, jak wdrażać, jak podtrzymywać motywację lektorów;

jak odzyskać radość z prowadzenia swojej szkoły;

budować postawę proaktywną u pracowników, tak aby to oni wychodzili z inicjatywą;

Dzięki temu programowi nauczysz się:

skutecznie budować motywację wewnętrzną u lektorów;

korzystać z narzędzi usprawniających pracę i skuteczną komunikację;

stawiać granice, dzięki którym twoi pracownicy nie będą wchodzili tobie na głowę;

Wszystko to w atmosferze szacunku i radości.

Weźmiesz pod lupę swój styl zarządzania

i zobaczysz, jakie są jego konsekwencje.

Poznasz też inne style i wybierzesz taki, z którym czujesz się najlepiej.

Click to play video

W tej edycji na pokład planuję zabrać max. 12 właścicielek (po 6 w grupie):

I — mających nie więcej niż 200 uczniów na pokładzie,

II — mających ponad 200 kursantów pod skrzydłami.

W tej edycji na pokład planuję zabrać

max. 12 właścicielek (po 6 w grupie):

I — mających nie więcej niż 200 uczniów na pokładzie,

II — mających ponad 200 kursantów

pod skrzydłami.

jak zbudować zespół, który zostanie z tobą na długie lata.

jak skutecznie delegować i uwolnić się

od natłoku obowiązków;

Chcesz porozmawiać ze mną 1 na 1 i omówić indywidualny przypadek Twojej placówki?


Przy okazji zapytać o rzeczy związane z kursem i upewnić się, że to dla Ciebie?

Umów się ze mną na niezobowiązującą, 30-minutową rozmowę wstępną.

UMAWIAM SIĘ

Umów się ze mną

na niezobowiązującą,

30-minutową rozmowę wstępną.

Doskonale rozumiem jakie problemy masz przed sobą.

Kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu szkoły językowej wiele mnie nauczyło. Dzięki temu wiem doskonale, jakie myśli mogą Cię czasami nawiedzać…


  • Moja szkoła językowa mnie dobija, ogranicza i zabiera mi całą energię.
  • Lektorzy nie są zaangażowani w swoją pracę i mimo moich działań mają niską motywację.
  • Muszę ciągle poszukiwać nowych pracowników.
  • Chcę wreszcie mniej pracować. Niestety przez brak zaufanej kadry nie mogę sobie na to pozwolić. Haruję za pracowników, a oni tylko czekają na podwyżki.
  • Na rynku brakuje lektorów, a jeśli już kogoś znajdę, okazuje się, że albo ma on bardzo niskie kwalifikacje, albo zbyt wysokie oczekiwania finansowe.
  • Czuję, że nie jestem wystarczająco dobrą szefową, mamą ani żoną. Marzę o tym, by móc spędzać popołudnia z rodziną.
  • Moi pracownicy wchodzą mi na głowę. Dzwonią o każdej porze, zamęczając mnie swoimi problemami i oczekując, że je rozwiążę.
  • Lektorzy chcą zarabiać więcej, niż mogę im zaoferować. Mają roszczeniową postawę – często chcą podwyżek bez szczególnego powodu.
  • Firma stale się rozwija i dotychczasowe rozwiązania nie są już wystarczające.
  • Brakuje mi umiejętności zarządzania oraz wiedzy dotyczącej potrzeb pracowników.

To wszystko sprawia, że czasami masz ochotę dosłownie rzucić to wszystko i zająć się czymś innym, ale…


…Twoje nastawienie może zmienić się o sto osiemdziesiąt stopni! :)


Może być zupełnie inaczej. Możesz poradzić sobie z tymi wszystkimi problemami i wreszcie zacząć odczuwać radość i satysfakcję

z prowadzenia prywatnej placówki edukacyjnej.

Możesz pomyśleć sobie, że:


Pozytywna dyscyplina nie zbuduje mojego autorytetu.

korzystać z narzędzi usprawniających pracę

i skuteczną komunikację;

Wręcz przeciwnie! Pozytywna dyscyplina uczy stawiać granice i asertywnie mówić „nie”. Pokazuje, jak nie dać sobie wejść na głowę i jednocześnie stworzyć w placówce fantastyczną atmosferę. Przybliża, jak budować zespół proaktywny, który działa prężnie także pod Twoją nieobecność i często zaskakuje świetnymi pomysłami i zaangażowaniem. Dzięki pozytywnej dyscyplinie stworzysz atmosferę pełną szacunku, co sprawi, że Twoi lektorzy będą polecali innym pracę u Ciebie.

Nie mam czasu na kolejne szkolenia.

Owszem, musisz wygospodarować trochę czasu na spotkania, które odbywają się co 2 tygodnie przez 3 godziny. Jednak pamiętaj, że większość pracy wykonujemy wspólnie właśnie na tych spotkaniach. Nie będziesz więc musiała poświęcać kolejnych godzin na pracę w domu, bo wychodzisz z każdego spotkania z gotowymi materiałami.

korzystać z narzędzi usprawniających pracę

i skuteczną komunikację;

Uczestniczyłam w kilku takich szkoleniach i niewiele mi to dało...

Też tak miałam. Nawet jeśli szkolenie było super, nie miałam potem czasu na wdrożenie wszystkich rozwiązań. Dlatego właśnie zaplanowałam ten kurs tak, że pracujemy wspólnie. Tym właśnie różni się program tego kursu od innych. To nie są wykłady – to nasza wspólna ciężka praca. Ukończysz kurs, mając solidne podstawy do zbudowania skutecznego systemu, który zaangażuje lektorów, pomoże Ci zarządzać kadrą i zmniejszy rotację pracowników.

Uczestniczy kursy pochodzą z różnych części Polski. Nie są więc dla siebie konkurencją. Poza tym na pierwszym spotkaniu zawieramy ze sobą kontrakt. Jedną z zasad tego kontraktu jest tzw. zasada „Las Vegas” – co się stało w Las Vegas, zostaje w Las Vegas.

Nie chcę dzielić się swoimi problemami czy pomysłami z konkurencją.

Ten kurs to kompendium wiedzy, którą ja zdobywałam podczas kilkunastu szkoleń. Wydałam na nie ponad 24 tysiące złotych! W tym kursie otrzymujesz tylko sprawdzone i przetestowane przeze mnie rozwiązania. Oczywiście możesz przejść tę samą drogę co ja i uczestniczyć w kilkunastu szkoleniach, co zajmie Ci kilka lat i będzie kosztowało znacznie więcej niż cena tego kursu. Możesz też spróbować opracować to wszystko samodzielnie. Tylko czy na pewno chcesz poświęcić kilka lat na poszukiwania? Z moim kursem masz gwarancję, że odniesiesz sukces już po 12 tygodniach! To wszystko dzięki mojemu doświadczeniu i wiedzy.

To prawda, ten program nie jest dla każdego. Umów się ze mną na bezpłatną konsultację, na której ustalimy, czy mój kurs jest dla ciebie odpowiedni

Nie wiem czy to dla mnie.

Kurs jest zbyt drogi.

Tworząc grupę kursową, rozmawiam z każdym uczestnikiem indywidualnie. Wspólnie określamy jego potrzeby. Moim zadaniem jest tak dopasować uczestników, aby mogli oni czerpać ze spotkań maksimum korzyści. Nie łączę szkół na zupełnie innym poziomie rozwoju, ponieważ istnieje zbyt duża rozbieżność pomiędzy ich oczekiwaniami i potrzebami rozwojowymi.

Czy pozostali uczestnicy i ich szkoły nie będą na zupełnie innym poziomie rozwoju? Każdy będzie miał inne potrzeby i oczekiwania.

Kim jestem?

Ewelina Dagiel Surmańska

Nazywam się Ewelina Dagiel-Surmańska i jako edukatorka Pozytywnej Dyscypliny,, dyplomowany coach oraz właścicielka dwóch firm (stacjonarnej szkoły językowej oraz marki osobistej) na co dzień wspieram w rozwoju przedsiębiorcze osoby i pomagam im uporządkować biznesy, a w efekcie pracować mniej i zarabiać więcej.


Na początku działalności mojej szkoły zdecydowałam, że stawiam na rozwój. Chciałam rozwijać szkołę, metody nauczania, ofertę i to co dla mnie najważniejsze - mój zespół metodyczny. Dzisiaj mam swoje sprawdzone rozwiązania, ścieżkę rozwoju, system wynagradzania, sposoby budowania motywacji wewnętrznej, dzięki którym moi pracownicy mogą się rozwijać i realizować swoje ambicje. Mój styl zarządzania pracownikami jest zgodny z założeniami Pozytywnej Dyscypliny, ponieważ uważam, że nie jest to jedynie metoda wychowawcza.


To jest postawa prezentująca wartości, którymi kieruję się na co dzień w życiu prywatnym i zawodowym. Ten uniwersalny sposób zarządzania sprawdza się w kontekście zarówno pokolenia X, Y jak i Z.


Głęboko wierzę w to, że najważniejszy w budowaniu skutecznego zespołu jest człowiek. Jego emocje, przekonania, samopoczucie oraz moje liderskie kompetencje. Jeśli chcesz budować zespół, który zwycięża, musisz się tego nauczyć. Nie ma innej drogi.


Zapraszam Cię do programu, podczas którego doświadczysz wielu momentów AHA, poznasz strategie budowania zespołu, wspierające komunikaty, a przede wszystkim uwolnisz się od ciężaru prowadzenia firmy i poczujesz ten flow, który ja mam od kilku lat. Innymi słowy, zaczniesz pracować mniej i zarabiać więcej.



Ewelina

Dagiel Surmańska

Pomagam przedsiębiorcom prowadzącym szkoły językowe budować

i motywować zespół metodyczny w duchu Pozytywnej Dyscypliny.


Na początku działalności mojej szkoły zdecydowałam, że chcę rozwijać swój team metodyczny. Dzisiaj mam swoje sprawdzone rozwiązania, dzięki którym moi pracownicy mogą się rozwijać

i realizować swoje ambicje. Mój styl zarządzania pracownikami jest zgodny

z założeniami Pozytywnej Dyscypliny, ponieważ uważam, że nie jest to jedynie metoda wychowawcza.


To jest postawa, którą prezentuję, wartości, którymi kieruję się na co dzień w życiu prywatnym i zawodowym. Ten sposób zarządzania sprawdza się w szczególności w kontekście pokolenia

Y i Z.

Głęboko wierzę w to, że nie ma edukacji bez relacji. Uważam, że zarządzanie grupą oraz umiejętność motywowania siebie i innych są podstawowymi umiejętnościami każdego lektora.


Dlatego od 2 lat regularnie prowadzę warsztaty z Pozytywnej Dyscypliny, w których wzięło udział kilkuset nauczycieli z całej Polski.



Chcesz porozmawiać ze mną 1 na 1 i omówić indywidualny przypadek Twojej placówki?


Przy okazji zapytać o rzeczy związane z kursem i upewnić się, że to dla Ciebie?

Umów się ze mną na niezobowiązującą, 30-minutową rozmowę wstępną.

UMAWIAM SIĘ

Umów się ze mną

na niezobowiązującą,

30-minutową rozmowę wstępną.

Chcesz porozmawiać ze mną

1 na 1 i omówić indywidualny przypadek Twojej placówki?


Przy okazji zapytać o rzeczy związane z kursem i upewnić się, że to dla Ciebie?

Co mówią o nas partnerzy?

Icon
Click to play video
Click to play video
Click to play video
Click to play video

Jakie są korzyści ?

Icon

Spotkania online w formie mastermindu.


Kurs ma ściśle zaplanowaną strukturę. Na każdym spotkaniu omawiamy jeden z ośmiu filarów budowania niezawodnego zespołu

w duchu PD i wspólnie nad nim pracujemy. Spotkania mają bardzo praktyczny charakter. Jest to mój autorski program, którego skuteczność poparta jest moim wieloletnim doświadczeniem. Wszystkie filary są opisane na mojej stronie www.

Praktyczny charakter spotkań.


Na kursie znajdziesz dużo praktycznej wiedzy. Będziemy na bieżąco pracować nad stworzeniem materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szkoły i dzielić się nimi z innymi uczestnikami.


W razie potrzeby kursanci otrzymają również wgląd w pliki prowadzącej – w ramach inspiracji.

Po ukończeniu kursu uczestnicy będą posiadać gotowe narzędzia dostosowane do ich własnych potrzeb.

Icon

Ogromne doświadczenie trenerki.


Po pierwsze uczestnicy otrzymują ogrom materiałów i wskazówek wynikających z mojego doświadczenia.

Po drugie na spotkaniach panuje „dyscyplina” (pozytywna oczywiście!). Pilnuję tego, by spotkania nie były tylko przegadane, ale żeby każda minuta została efektywnie wykorzystana. Spotkania są prowadzone według planu, podobnie jak mastermindy.


Po trzecie pokazuję, jak zbudować szkołę od podstaw, bazując na moim autorskim programie opierającym się na 8 filarach zarządzania placówką edukacyjną w duchu PD.


Icon

Starannie dobrani uczestnicy.


Uczestnicy kursu nie są dla siebie konkurencją (pochodzą z różnych części kraju), co pozwala na swobodną wymianę zdań i okazanie wsparcia. Są to osoby nastawione na pracę i rozwój, nie ma wśród nich malkontentów mówiących, że się nie da.


Wszystkie szkoły należące do uczestników są na podobnym poziomie rozwoju, więc ich potrzeby są zbliżone. Dzięki temu każdy ukończy kurs z poczuciem efektywnie wykorzystanego czasu.

Icon

Gotowe wzory dokumentów, checklisty.


Kursanci pracują na gotowych wzorach dokumentów i checklistach. Dzięki temu nie muszą spędzać wielu godzin na ich stworzenie, tylko uzupełniają szablony pod specyfikę swojej firmy.

Po każdym spotkaniu uczestnicy kursu wychodzą z zestawem materiałów gotowym do natychmiastowego wdrożenia.

Icon

Checklista/plan działania na wyjście.


Załączona do kursu checklista pomoże jego uczestnikom zdać sobie sprawę z tego, ile już osiągnęli. Wykorzystanie checklisty jest również dobrą metodą na zaplanowanie działań na kolejny miesiąc.


Zawsze jest jeszcze coś więcej do zrobienia, program jest tak bogaty, że nie da się zrobić wszystkiego od razu, a na koniec jest niespodzianka, czyli dodatkowe spotkanie po miesiącu.

Icon

Dodatkowe korzyści

IconIconIconIcon

Małe grupy

uczestników

Zamknięta

grupa FB

Indywidualizacja

pod uczestników

Wielki Bonus nr 1 !

Kurs ON-LINE z delegowania zadań

o wartości 290 zł.

Wielki Bonus nr 2 !

ABC budżetu placówki edukacyjnej o wartości 1500 zł (kalkulator z instrukcją).

Icon

Jaka jest agenda oraz cena?

1. Kaizen (nie wszystko będzie idealne od początku).

2. Sprawy organizacyjne.

3. Zasady współpracy /kontrakt.

4. Określenie miejsca, w którym są dziś uczestnicy,

a miejsca w którym chcą być po programie.

IconIconIconIconIconIcon

Składa się z 8 modułów realizowanych podczas 9 spotkań on-line (każde 3h).

Na każdym spotkaniu pracujemy na gotowych wzorach dokumentów i checklistach.

Sprawy organizacyjne

1. Zasady i informacje na start.

2. Zasady współpracy.

Bądź liderem

1. Kim jest lider? Jaka jest jego rola w zespole?

2. Dlaczego warto być liderem?

3. Jakie powinny być Twoje relacje w zespole?

4. Jaka jest charakterystyka poszczególnych stylów zarządzania i jak wpływają one na pracowników?

5. Jak powinieneś komunikować się ze swoim zespołem, aby ludzie czuli się z Tobą bezpiecznie?


Ćwiczenie- notowanie sytuacji

w których zachowałem się jak lider, rozmowa z zespołem.

Zarządzaj pokoleniowo

1. Dlaczego z pokoleniem Y i Z tak ciężko się pracuje Dlaczego nie zależy im na pracy i jak to zmienić?

2 .Czym charakteryzują się przedstawiciele poszczególnych pokoleń, jakie są ich oczekiwania

   i jak do nich dotrzeć? 

3. Jak prowadzić firmę, aby ludzie chcieli u Ciebie              pracować pomimo rynku pracownika? 

4. Jak dostosować firmę, aby była miejscem 

    do samorealizowania się pracowników?

Ćwiczenie- ,,punkty styku'', dostosowywanie firmy do pracowników.

1. Co możemy osiągnąć, dzięki posiadaniu wartości firmy?

2. Jak wyłonić firmowe wartości i jak je zweryfikować

z rzeczywistością?

Określ

wartość

Wyłanianie wartości.

Zbuduj

strukturę

1. Jak zbudować strukturę firmy w oparciu o stan faktyczny?

2. Jak zrobić ścieżkę rozwoju lektora i dopasować

do niej wynagrodzenia?

3. Jak zrobić opisy stanowisk, zakresy obowiązków

i kryteria awansów?

4. Jakie są poziomy delegacji zadań i jak delegować skutecznie?

Icon

1. Budowa struktury firmy.

2. Ścieżka rozwoju lektora.

3. Opisy stanowisk i zakresy odpowiedzialności.

4. Kryteria awansu.

1. Czym różni się motywacja wewnętrzna

od zewnętrznej?

2. Jak budować motywacje wewnętrzną pracowników?

3. Jak zbudować strategię wsparcia lektora?

4. Jak wykorzystywać talenty poszczególnych osób

do zwiększania ich chęci do pracy?

5. Jak wykorzystać model pracy projektowej 

do odciążenia właściciela i urozmaicenia pracy              lektorowi? 

6. Jaki związek ma piramida Maslova z chęcią 

do pracy?

1. System budowy motywacji wewnętrznej w firmie.

2. Strategia wsparcia lektora.

3. Program rozwoju lektorów.

4. Wdrożenie modelu pracy projektowej.

Buduj motywację wewnętrzną

1.Czy system ewaluacyjny jest skuteczny?

2.Jakie są zasady półrocznych refleksji?

3.Jak pytać, aby motywować i skłaniać do refleksji? 4.Jak sprawić, aby półroczna refleksja była           wyczekiwana przez lektora i dawała motywację do        rozwoju?

Ewaluacja

vs półroczne refleksje

1.Omówienie zasad półrocznych reflekcji.

2.Omówienie zasad pytań wspierajacych.

1. Gdzie poszukiwać właściwych pracowników?

2. Jak opracować ofertę pracy?

3. Jak prowadzić i na co zwrócić uwagę

podczas rozmów o pracę? Jakie pytania zadawać?

1. Mechanizm sprawnej rekrutacji.

2. Plan skutecznej rozmowy

z kandydatem.

Icon

Rekrutuj właściwe osoby

1. Dlaczego warto mieć opracowany system wdrażania lektorów?

2. Jak opracować taki system?

1. System wdrażania lektorów.

Icon

Sprawnie wdrażaj nowych lektorów

Icon

Buduj motywację wewnętrzną

Kliknij w nazwę modułu, aby zobaczyć szczegóły.

Icon

Buduj motywację wewnętrzną

CENA KURSU

ZAPISUJĘ SIĘ

6700 zł

Możesz dokonać płatności w 2, a nawet 3 ratach.



Wypełnij formularz, a zapewnisz sobie dostęp do programu ze zniżką



7200 zł

Chcesz porozmawiać ze mną 1 na 1 i omówić indywidualny przypadek Twojej placówki?


Przy okazji zapytać o rzeczy związane z kursem i upewnić się, że to dla Ciebie?

Umów się ze mną na niezobowiązującą, 30-minutową rozmowę wstępną.

UMAWIAM SIĘ

Umów się ze mną

na niezobowiązującą,

30-minutową rozmowę wstępną.

F&Q

1.Dla kogo jest ten program?

Program dedykowany jest właścicielom prowadzącym szkoły językowe i innym placówkom edukacujnymw całej Polsce.

Tak, w każdej grupie są placówki na podobnym poziomie rozwoju, borykające się z podobnymi wyzwaniami. Każdy właściciel, który jest zainteresowany udziałem w programie bierze udział

w indywidualnym spotkaniu ze mną, podczas którego określamy poziom rozwoju szkoły i potrzeby właściciela. Moim zadaniem jest tak dopasować uczestników, aby mogli czerpać ze spotkań maksimum korzyści.

2.Czy inni uczestnicy będą mieli szkoły na tym samym poziomie rozwoju?

Większość szkoleń polega na tym, że dowiadujesz jak powinna być poukładana szkoła językowa, natomiast zazwyczaj potem brakuje czasu na wdrożenie tej całej wiedzy. Nawet jeśli otrzymasz wzory dokumentów czy standardów, nadal musisz poświęcić czas na ich dostosowanie do specyfiki swojej szkoły. Mój program jest wyjątkowy, ponieważ podczas spotkań wspólnie pracujemy. To wspólna praca przez kwartał, która kończy się zbudowaniem systemu, który angażuje lektorów, pomaga zarządzać kadrą i zmniejsza rotację w szkole.

3.Czym różni się ten program od innych kursów, w których uczestniczyłam i niewiele z nich wyniosłam?

4.Czy w grupie będzie moja konkurencja?

Tym zupełnie nie musisz się martwić. Moja w tym głowa, aby każdy uczestnik był z innej części kraju, dzięki temu możemy swobodnie dzielić się pomysłami. Poza tym, na początku ustalamy zasady / kontrakt. Jedną z zasad jest “Las Vegas’, czyli to się stało w Las Vegas zostaje w Las Vegas.

Program ten to jest kompendium wiedzy, którą ja uzyskałam podczas kilkunastu szkoleń przez

7 lat. Wydałam na te szkolenia około 24tyś. Tu otrzymujesz najważniejsze, sprawdzone i przetestowane rozwiązania. Oczywiście może przejść moją drogę, czyli uczestniczyć w kilkunastu szkoleniach, co zajmie kilka lat i będzie Cię kosztowało znacznie więcej, możesz też spróbować opracować to wszystko samodzielnie. Tylko czy masz kilka lat, aby się temu poświęcić. U mnie masz gwarancję sukcesu w 12 tygodni, dzięki mojemu doświadczeniu i wiedzy.

5.Czy warto wydawać tyle pieniędzy?

Za udział w programie możesz zapłacić jednorazowo, w 2 lub 3 ratach.

6.Czy można płacić w ratach?

Po każdym spotkaniu otrzymasz pracę domową polegającą na tym, aby przemyśleć różne aspekty Twojej szkoły, dopracować i wdrożyć w szkole to co opracowaliśmy podczas spotkań lub podjąć różne decyzje rozwojowe.

7.Ile czasu musze poświęcić na pracę pomiędzy spotkaniami?

Zapisy zamykamy za:





Gotowa, aby zrobić pierwszy

krok ku skutecznemu zarządzaniu szkołą

z radością i satysfakcją?

Chcesz od razu zarezerwować miejsce?

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Zapisy zamykamy za:




Zegar nie odlicza? To oznacza, że zapisy są zamknięte

Napisz do Eweliny i dowiesz się,
czy ma jeszcze miejsca na tą edycję

Zegar nie odlicza? To oznacza, że zapisy są zamknięte

Zegar nie odlicza? To oznacza, że zapisy są zamknięte

Napisz do Eweliny i dowiesz się,czy ma jeszcze miejsca na tą edycję